• Facebook
  • RSS Feed

Menu

Skip to content
  • Redaktorzy
  • Regulamin
  • Kontakt
Header image

Fit Magazyn

Zdrowie Aktywność Uroda

Menu

Skip to content
  • Newsy
  • Liderzy
  • Kobieta
  • Facet
  • Trening
    • Dom
    • Siłownia
    • Wszędzie
  • Fit Kuchnia
    • Dieta
    • Żywienie
    • Przepisy
  • Zdrowie i uroda
    • Uroda
    • Zdrowie
    • Zabiegi
    • Kosmetyki
  • Miejsca
    • Cateringi
    • Kluby
    • Siłownie
    • Spa&Wellness
    • Restauracje

Konsekwencja w działaniu i słuchanie potrzeb klienta

Stworzone przez Karol Pisarski, 6 września 2019 w Liderzy

INGA TYMIŃSKA, PREZES ZARZĄDU I PARTNER ZARZĄDZAJĄCY EDUBROKER SP. Z O.O. W SWEJ PRACY ZAJMUJE SIĘ USŁUGAMI SZKOLENIOWYMI, HR ORAZ DORADZTWEM NASTAWIONYM NA DZIAŁANIE DŁUGOFALOWE Z KLIENTEM.

Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wielbicielka muzyki, systematycznie uczęszcza do Warsztatowej Akademii Musicalowej, gdzie w grupie rodziców M&P doskonali się na zajęciach aktorskich, wokalnych i tanecznych. Dodatkowo z grupą przyjaciół współtworzy zespół wokalny STARS-i, w którym zasila sekcję altów. Wierzy, że rozwój i samodoskonalenie przynoszą dobre efekty i dlatego szkoli się nieustannie, by wspomagać swoją wiedzą Klientów.

Redakcja: Proszę opowiedzieć Czytelnikom o Marce EDUBROKER Sp. z o.o., której jest pani prezesem, jaka jest jej historia, jak to się zaczęło?

Inga Tymińska, EDUBROKER Sp. z o.o.: Pomysł na firmę powstał jeszcze w trakcie studiów. Od początku wiedziałam, że chciałabym zajmować się szkoleniami. Pod koniec lat 90-tych poznałam ideę brokerstwa edukacyjnego i pomyślałam, że taki model można przenieść na szkolenia i projekty rozwojowe, zwłaszcza, że nasz rynek szkoleń jest bardzo rozdrobniony i trudno jest zorientować się, które ze szkoleń faktycznie spełni nasze cele i oczekiwania.

Pierwsze lata nie były najprostsze, sami uczyliśmy się zarówno prowadzenia firmy, jak też poznawaliśmy trenerów i specyfikę działania firm szkoleniowych. Na wdrożenie naszej usługi było jeszcze za wcześnie. Paradoksalnie bardzo przysłużył nam się kryzys ekonomiczny w 2009 r., gdy korporacje dojrzały do wdrażania i korzystania z outsourcingu. Okazało się, że nasza działalność idealnie wpisuje się w potrzeby dużych organizacji.

Upraszczamy procesy i dysponujemy ekspercką wiedzą w zakresie doboru oferentów szkoleń i procesów szkoleniowych i okołoszkoleniowych. W tej chwili prowadzimy outsourcingi szkoleń dla ponad 40 firm. Wśród naszych Klientów mamy takie marki jak T-Mobile, Delphi, Aptive, Samsung, Accenture, Coca-Cola czy Arcelor Mittal.

Wykwalifikowanych doradców spod państwa skrzydeł oraz nowych Klientów ciągle przybywa, jaki jest państwa sposób na rozwój działalności?

Przede wszystkim konsekwencja w działaniu, wysokie standardy obsługi i ciągłe wsłuchiwanie się w potrzeby Klientów. Dzięki temu możliwy jest rozwój. Jesteśmy zwolennikami ewolucyjnego podejścia, zmiany wdrażamy stopniowo i za każdym razem zależy nam na wypracowaniu optymalnego modelu komunikacji. Cały czas jesteśmy też blisko rynku szkoleniowego, poznajemy nowinki szkoleniowe i stale monitorujemy zmiany, jakie tam zachodzą.


Jakich rad jako przedsiębiorca, by mogła pani udzielić osobom, które dopiero rozpoczynają swoją działalność?

Przede wszystkim jasne określenie celu i konsekwencja w jego realizacji. Niepoddawanie się przy pojawieniu się pierwszych trudności. Otwartość na zmiany i wsłuchiwanie się w potrzeby rynku i Klientów.

Jak ładuje pani akumulatory w tak wymagającej branży?

Uwielbiam podróże i czas spędzany z rodziną. Staram się regularnie wyjeżdżać, aby ładować akumulatory i mieć czas na dystans. Z reguły, gdy wracam, mam głowę pełną pomysłów i dużo energii. W tygodniu biorę udział w zajęciach musicalowych, w trakcie których udaje mi się w ogóle nie myśleć o pracy.

W ogóle staram się być „tu  i teraz” i w 100% angażować się w to, co robię w danej chwili. Dzięki takiemu podejściu udaje mi się zachować wewnętrzną harmonię.

PO WIĘCEJ INFORMACJI ZAPRASZAMY NA STRONĘ: HTTPS://EDUBROKER.PL/

Trudy własnego biznesu

Posted in Liderzy | Tagged branża szkoleniowa, EduBroker, Inga Tymińska, Inga Tymińska szkolenia, kobiety sukcesu, Sukces jest kobietą, sukcesy Kobiet, szkolenia

Zobacz także

#KOBIETYwGRZE: Kontakt z grami zachęca do rozwoju→

Gaming w Polsce: #KOBIETYwGRZE→

Kobiety niepewne siebie. Czas to zmienić→

Kobiety sukcesu w kampanii #JestemPewna→

  • Facebook
  • RSS Feed

Najnowsze

  • Pełnowartościowa dieta wegetariańska lub wegańska? Da się zrobić

    31 marca 2025
  • Woda ważna dla zdrowych nerek

    30 marca 2025
  • Jak dobrze zaplanować dietę low-carb?

    29 marca 2025
  • Migrena to najczęstsza i najdroższa choroba neurologiczna

    28 marca 2025
  • Hemofilia u kobiet – choroba, którą można kontrolować

    27 marca 2025

Szukaj

 

Na skróty

  • Kontakt
  • Redaktorzy
  • Regulamin
 
  • Newsy
  • Liderzy
  • Kobieta
  • Facet
  • Trening
  • Fit Kuchnia
  • Zdrowie i uroda
  • Miejsca
 
  • Facebook
  • RSS Feed

Created by G-marketing

 

©2015 Fit Magazyn

Menu